Seizoen 2022-2023 is begonnen

By 1 augustus 2022augustus 15th, 2022Clubnieuws

Het nieuwe badmintonseizoen is begonnen! Via deze weg brengen we je graag op de hoogte van de belangrijkste praktische informatie, en dat doen we door te beginnen met wat er is veranderd ten opzichte van vorig seizoen:

• Na vele jaren van trouwe dienst en grenzeloze inzet hebben Björn De Schinckel en Vicky Coesens vorig seizoen besloten om terug te treden uit het bestuur. Hun plaatsen worden vanaf dit seizoen ingenomen door Regine Snoeks en Tim Van Der Casseyen. Wij willen Björn en Vicky via deze weg nogmaals bedanken voor alles wat ze voor de club hebben gedaan de voorbije decennia.
  • We kunnen dit seizoen voorlopig geen geleide trainingen voor de jeugd voorzien op zaterdag. De voorbije 20 jaar konden we steevast rekenen op een team van gemotiveerde vrijwilligers om iedere zaterdag kwaliteitsvolle, geleide trainingen te kunnen geven aan onze jeugd. De laatste jaren werd het voor ons als club steeds moeilijker om die vrijwilligers te vinden, en dit jaar is dat zelfs onmogelijk gebleken. Daarom slaan we als club een nieuwe weg in: we gaan op zoek naar een externe trainer om op termijn weer geleide trainingen te kunnen aanbieden voor onze jeugd. De kost daarvan zit evenwel niet inbegrepen in het lidgeld dit jaar, maar zal via een aparte inschrijving verlopen. Dit seizoen behouden we wel het speelmoment op zaterdag voor de jeugd, maar zal er net als op woensdag alleen permanentie worden voorzien.
  • We hoeven op maandagavond de zaal niet langer te delen met de voetbal tussen 20h en 21h.
  • We treden dit seizoen voor het eerst in onze geschiedenis aan met niet minder dan 6 competitieploegen.

De speelmomenten zelf blijven onveranderd ten opzichte van vorig seizoen, namelijk:

• Maandag (20h-22h30), woensdag (19h30-21h) en zondag (19h-21h) voor de volwassenen
  • Woensdag (18h-19h30) en zaterdag (10h-12h) voor de jeugd
  • Zie ook onze kalender

Ook de lidgelden blijven voor dit seizoen hetzelfde.