Lidgeld

21-55 jaar Volwassenen

+ € 20

Per seizoen
  • Extra bijdrage voor spelers met een competitiestatuut
  • Omvat mogelijkheid deel te nemen aan competitie en officiële toernooien

2de club

Per seizoen
  • Geldig voor spelers die reeds lid zijn van Badminton Vlaanderen bij een andere club.

Hoe kan ik lid worden?

Wie interesse heeft om te gaan badmintonnen, is van harte welkom om de sport bij ons te komen ontdekken! Iedereen kan per seizoen twee keer geheel vrijblijvend komen spelen. Op die manier willen wij mensen de mogelijkheid geven om na te gaan of ze de sport ook echt leuk vinden, voor er lidgeld betaald zou moeten worden.

Wanneer mag ik dan komen?

• Volwassenen: Op ieder moment tijdens het seizoen. Kijk best wel onze kalender na om te voorkomen dat je voor een gesloten sporthal zou staan.
  • Jeugdspelers (<16 jaar): Voor jeugdspelers werken we met vaste instapmomenten (4-5 per jaar). Die instapmomenten staan ook op onze kalender vermeld.

Speelmomenten

Volwassenen

• maandag: van 20h tot 22h30
  • woensdag: van 19h30 tot 21h
  • zondag: van 19h tot 21h

Jeugd

• woensdag: van 18h tot 19h30
  • zaterdag: van 10h tot 12h

Wat moet ik meenemen?

Badminton is een vrij intensieve sport die typisch in een sporthal gespeeld wordt. Dat betekent dat sportschoenen nodig zijn die geschikt zijn voor gebruik in een sporthal. Die schoenen mogen in geen geval vuil zijn of strepen nalaten op de vloer van de sporthal. Verder is ook het dragen van sportkleding verplicht (T-shirt, korte broek/rokje of training).

Wie al over een badmintonracket of pluimpjes beschikt, mag die zeker meenemen. Wie 1 van beide nog niet zou hebben: we hebben binnen de club steeds een aantal rackets beschikbaar voor mensen die de sport eens willen proberen en pluimpjes kunnen steeds voordelig via de club worden aangeschaft. Als je daarna lid wilt worden, adviseren wij ook graag in verband met de keuze van een eerste racket.