Vrije trainingen op woensdag en zaterdag

De jeugd kan tijdens het jaar 2 keer per week komen spelen:

• Op woensdag tussen 18h en 19h30
  • Op zaterdag tussen 10h en 12h

Op dagen dat de sporthal gesloten is, is er uiteraard geen speelgelegenheid, dus controleer steeds de kalender. Vanuit de club voorzien we permanentie tijdens deze speelmomenten.

Begeleide trainingen

De voorbije 25 jaar kan Badmintonclub Geraardsbergen ook geleide trainingen aanbieden op zaterdag. Daarvoor konden we steevast rekenen op een team van gemotiveerde vrijwilligers. Helaas werd het vinden van die vrijwilligers de laatste jaren steeds moeilijker, waardoor we deze trainingen vanaf seizoen 2022-2023 niet meer kunnen aanbieden.

Wij zijn als club bezig met het zoeken naar alternatieven, zodat we op korte termijn weer geleide trainingen kunnen aanbieden aan de jeugd. In eerste instantie zal dat wellicht verlopen via aparte, betaalde lessenreeksen. Op termijn willen we dat het weer integraal deel uitmaakt van het lidgeld, maar de kans is bestaande dat we het lidgeld daarvoor moeten verhogen.